oncontextmenu="return false"

Change the colors of the sky.

Födelsedagen blev riktigt toppen, fick mycket fint och det var längesen som jag svullade i mig så mycket tårta. :)
Gårdagen spenderades med den trip ner på stan med Lollo. Köptes ett linne, 2 par tights, 2 böcker och en sjal. Great! :) Sen svullade vi i oss lunch också, sjukt gott. Sen på kvällen blev det sex and the city-maraton, you gotta love it.
Idag har jag&mamma varit på IKEA, köptes en hel del och sånt är alltid härligt när man får fixa till rummet lite extra.
Imorgon blir det träning med Annie och på fredag är det utgång som gäller, taggad som få är jag vill jag lova! Gosch.

Kommentarer
Postat av: Jossitoss

vi ses på mobergs my love!

2008-02-28 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: