oncontextmenu="return false"

I can't take the time until I next see you smile.

In inches, in miles.
Helgen var underbar, och nu är det saknad som känns i hela kroppen.
Var jobbigt att packa upp väskan igår, för nästan allting luktar ju dig.



Skolan idag var väl helt okej, enbart 2 lektioner. Började med marknadsföring, sedan blev det en fika på Lemon med Lännis&Lollo. Mysmys. Och på engelskan skrattade jag, som vanligt, bort timmen med Annie. Funkar alltid!
Hade tänkt att plugga järnet ikväll på sånt jag ligger efter i, men varför ska jag vara så jädrans lat för? Gah. Och ont i ögat har jag också, fuck it.

Nej, en dusch blir det nu och sen ska jag försöka ta tag i saker innan jag somnar sött i telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: