oncontextmenu="return false"

Sunshine with you

Gårdagen blev en ganska slapp dag i skolan. En härlig sovmorgon, samhällskunskap då det var mest chill och sen idrott då vi åkte skridskor. Det är nog svårt att inte säga att vi var dundersöta när vi åkte :) Kvällen spenderades med efterlängtat naturgodis, chips, cola, bra film och mysigt telefonsamtal.

Dagen idag känns så dunderbra, är på ett strålande humör. Imorse blev jag väckt av A som ringde och ville så sött (och lite elakt) väcka mig. Men att vakna upp till världens finaste röst och att solen skiner in i rummet är inte helt fel :) Hade även inte vaknat inatt av att jag fått 4 sms och 5 missade samtal, jag som  verkligen alltid annars vaknar av sånt? Hmm.. lite störande, men sov väl för skönt antaligen.
Om sisådär 2 timmar ska jag åka till min favorit Jossan. Äta och dricka gott, hur mysigt som helst. Behövligt är det definitivt. :)

Nu ska det fixas med lite grejer, pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: