oncontextmenu="return false"

Thank you for all you have done, and still do.

Vänner, jag leeever.
Varit sjuk förbannat länge och kämpat med min mage är något jag verkligen har gjort, men nu känner jag mig mycket bättre och är back on track, fit for fight. Lita på det.

Alla hjärtans dag idag, har fått massa rosor och choklad. Och när jag skulle hämta posten så låg det ett kärleksbrev där till mig. Brevet luktar du - och bara det gjorde mig tårögd innan jag ens hunnit läst det. Tack, det värmde mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: mmawlin

Goosh, det var inte igår inte du skrev! förutom sms men ändå :) Skönt att höra att det är bättre.

Lek snart hun? (`v´)

2008-02-14 @ 20:48:32
Postat av: lollo

men du förstår inte hur hemskt det var.
ååh trauma.
Btw köpte jag en ny tröja idag.
Och ska eventuellt köpa en jätteblå kofta på H&M i helgen (om de har min storlek vill säga).
Och så har de fått in en jättefin klänning i svart och jätteblått.
hihi.

2008-02-14 @ 22:21:46
Postat av: lollo

haha min bror tycker jag är ytlig.
Igår glömde jag dessutom att SPRAYA HÅRET innan jag gick till skolan!
Förstå vilken panik!
Men Anna hade ju sin flaska med sig.
Shoppa med mig på löööördag!

2008-02-14 @ 22:47:10
Postat av: lollo

ahahhha, ålandsbåten XD
joo det skulle vi. Får jag plugga imorrn (vi har filosofiprov på måndag, hon va sjuk hela förra veckan).
Vi ska in till sthlm på tisdag också med klassen, vi ska till en synagoga och en moské. Fett tråkigt.
men men.

2008-02-15 @ 16:17:38
Postat av: Jossitoss

Te amo (F)

2008-02-15 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: