oncontextmenu="return false"

The sun is breaking in your eyes.

Igår blev det en trip till åland med brorsan, emma och karolina. Eftersom jag&min bror har samma humor så fylldes timmarna med skrattanfall åt helt meningslösa saker, och karolina satt nog mest och skakade på huvudet åt oss två, sött må jag säga! Köptes även lite smått och gott, och självklart vräkte jag i mig allt för mycket mat, som vanligt iofs.

Dagen idag har spenderats inne i sthlm med lollo. Blev lite shopping; ett par nya skor, ett linne och en kjol. Dunderbra det. Vi tjockade även i oss donken, och så som jag har varit sugen på donken den senaste veckan! Aaaaah, så det var mer än behövligt och supergott.
Ikväll är det bara chill som gäller,skönt.
But these places and these faces are getting old..

Kommentarer
Postat av: Jossitoss

Fyllekajja? Jajjamensan ;D haha.. miss u hun!

2008-02-17 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: