oncontextmenu="return false"

Try it again, breathing's just a rhythm

Dagen idag har spenderats med favoritjossan. Så som jag saknat henne! Började med lunch, tacotallrik, sjukt gott och mätta blev vi. Men det stoppade oss inte för att sedan gå och fika på Lemon. Jag lyckas verkligen alltid äta så mycket när jag är med henne. Alltid. Det är nästan så att vi måste försöka slå ålandsresan någon gång, bara för att.. ;>

Sedan har jag varit duktig och pluggat, skickat in lite arbeten och påbörjat lite annat. Tummen upp för mig! Det är väl nu jag borde fortsätta att vara duktig och städa lite? Fast njae, jag tror det blir en film faktiskt.

Hejhejhej.

Jag saknar dig, du vet.

Kommentarer
Postat av: jossitoss

hun, vi kommer nog att slå ålandsresan ska du se ;D vi tar oss en resa till så får vi se vad som händer! ;D saknat dig massor! (L)

2008-02-07 @ 20:36:46
Postat av: jossitoss / igen

Tack själv hun. du tackar mig genom att vara min vän, du som alltid förstår & alltid har tid. Det finns ingen som du, verkligen inte. one of a kind..

2008-02-07 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: