oncontextmenu="return false"

Hon ska resa nånstans..

Veckan än så länge har varit ganska slapp. Igår började jag skolan 10.00 och slutade 10.10, så kan det gå. Blev att spendera resten av dagen på stan med Emelie, fika och lite shopping. Härligt. Dagen idag har nog mest bara varit lite halvdryg, debattera om älgjakt på svenska c var ju.. roligt på sitt sätt. "Spanskaälgar" och sport? På filosofin fortsatte jag med mitt "zoo" (som verkligen inte har något med filosofi att göra) och Lännis ritade världens fulaste åsna - såg ut som om en häst och en hund hade parat sig.
Sjukt fult och sjukt roligt iaf.

Ikväll tänkte mina brorsbarn tortera mig ännu en gång, som om igår inte räckte när jag försökte plugga? Ne, jag blir aldrig av med de rackarna.. fast de är ju ganska söta.

Imorgon bär det av till Alingsås och bästa A, kommer bli sjukt bra :) Hemma igen på söndagkväll, så sakna ihjäl er vetja! Mihi.

Tänkte börja packa lite nu, pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: krin

Jag tänker bara på pippi när jag hör ordet Alingsås. :D

2008-02-02 @ 18:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: