oncontextmenu="return false"

I'm standing here until you make me move.

Gårdagen spenderades med Lollo nere på stan. Köpte halsband, ny foundation, nagellack, kalender och ny dagkräm. Great! Sen fikade vi hur länge som helst innan vi orkade röra oss upp mot flygis. Kvällen bestod av onyttigheter, filmer och 4 timmars telefonsamtal med A.
Love it.

Idag sov jag länge, nästan för länge och jag har tänkt att försöka plugga en del, grymt tråkigt, men måste verkligen det. Borde egentligen städa också, men får se om det finns någon ork till det. Känner jag mig själv rätt så lär det nog inte bli gjort, menmen.

Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om för det ekar i huvudet..
19 dagar

Kommentarer
Postat av: jossitoss

jag älskar dig mitt hjärta.
glöm aldrig hur speciell du är!

2008-01-13 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: