oncontextmenu="return false"

Jag går inte isär när jag går med dig.

image467Det är nästan skrämmande ibland när
man möter en person som förstår varenda liten tanke man har, även om tankarna är intrasslade som aldrig förr. En person som förstår allt innan man ens öppnat munnen och lyckats bilda någon mening och en person som alltid vet vilka ord som behövs sägas för att allt ska lugna sig lite.

Det är lite skrämmande hur nära
en vän kan komma ens hjärta.



För två år sedan klev Josephine Westman in i mitt liv,
min hjältinna med ett hjärta av guld.
Hon är allt det där man kan önska sig av en vän
och absolut en av mina allra bästa vänner.

Jag vettesjutton vad jag skulle göra utan henne och hennes räddningar?

Kommentarer
Postat av: jossitoss

Jag älskar dig
och för varje hjärtslag som slår
betyder du mer och mer
du är min allra vackraste räddning

2008-01-30 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: