oncontextmenu="return false"

She knows just how to move to seduce you.

Skakar på rumpan och känslan kommer tillbaks..

Härlig taggmusik pumpar högt ur högtalarna, underbart. Precis så det ska vara. Kvällen kommer nog bli helt dundersuperjättebra, känner det på mig. Jag är taggad som aldrig
förr och det är förjävla bra människor jag ska spendera kvällen och natten med.

Sen självklart har jag dagens i-landsproblem som jag
alltid har när det vankas party - vad ska jag ha på mig?

Vi ses på Mobergs där det kommer skakas rumpa så det står härliga till!

Kommentarer
Postat av: lollo

taggarråååå till mange!

2008-01-25 @ 17:21:04
Postat av: SVÄLJARN!

Blogga snygga du, och om du känner fört.. skicka bilder på mig till min mejl. Jag har fårr för mig att dom var mycket vackra ;)

2008-01-27 @ 13:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: