oncontextmenu="return false"

Turn to light.

Inatt drömde jag allt för mycket. Drömmar som innehöll människor i min närhet, som vanligt iofs, men dessa drömmar var bara hemska och ingenting stod rätt till. Vaknade upp flera gånger, och vid 8 skickade jag ett sms till A. För drömmen om honom var verkligen hemsk och den kändes sjukt verklig. Sen somnade jag om och väcktes vid 11 av min bror som ringde från Egypten, skitunge.. kom hem istället.
Chillade mest igenom timmarna idag tills min favorit Malin kom. Blev att skratta åt hur korkade vi är när vi filmar i onyktert tillstånd. Men söta är vi, definitivt. Sen drog vi oss ned på stan och fikade,mys. Och så fixade jag en tid nästa vecka för klippning och färgning av håret, wiho. Äntligen.

Nu ska jag trycka i mig pannkaka, muuums.


Jag tänker på dig.
14 dagar.

Kommentarer
Postat av: mmalin

Tnnnnnnx för dagen darl!

2008-01-17 @ 19:04:22
Postat av: jossitoss

jag saknar dig mer & mer för var dag som går.

2008-01-19 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: