oncontextmenu="return false"

You make me high.

Fredagen blev riktigt lyckad! Förfest hos Lännis med mycket härligt folk, även fast Annie och jag hade en egen liten privat förfest på toaletten med FFL - pang pang. Rätt in i dimman tillsammans med min bästaste partypingla. :) Sen vidare upp till Mobergs, stod i kö ganska länge och Annie blev bundis med vakten Kenny. (Det roligaste måste ändå ha varit att Annie hade förjävla svårt med hans namn hela tiden. -DU, CONNY!!!) Väl inne på Mobergs hade jag ruggit roligt, grymt mycket folk. Vid 3-tiden drog lollo&jag + mathias&co till statoil. Min älskvärda French Hotdog väntade där. Sen somnade jag sött i sängen runt halv fem efter att ha pratat i telefonen med A.

image454image455
image456image457
image458image459
image461image460
image462image463

Nästan alla de bilder från kvällen var på mig och annie, hah.
Vi kanske hade kameran för mycket? Som vanligt iofs.

image465
Och vi kan ju inte glömma våra jävligt kreativa "armband" - M.P.A.N

Lördagen var jag bara grymt seg, men drog till brorsan för att fira hans flickvän som fyllde 25 i fredags. Där vräkte jag i mig massa mat och tårta, perfekt. Sen under kvällen skulle de ut på krogen och vi fick två söta ungar med oss hem.

Dagen idag började dåligt, Oliver&Leo kunde aldrig sluta springa ut och in i mitt rum, de väckte mig alltså 1000 ggr. Grymt irriterande eftersom jag var så jädrans trött. Men vid tolv drog mamma&jag med oss de två till badhuset, mitt i allt lekande så lyckades jag faktiskt få simma ett par längder. Duktig jag är, hah.

Nu sitter jag här och ska strax gräva ned mig i körtkortsboken, kul, njae..

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Sväljarn

HAHA! bilden på alla (under den där du rider på mina axlar).. ja, på bilden under, kolla vilken min jag gör i sällskap av de underbara röda tofflorna! :D liiiike

2008-01-27 @ 16:56:47
Postat av: Annie

HAHAHA, kenny stanna mig ppå vägen hem och baraa "är jag forfarande nr.2 då?" jag baraa "jaa det är klart conny" HAHHAHA

2008-01-27 @ 17:19:13
Postat av: jossitoss

du är en av de absolut bästa!

2008-01-27 @ 23:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: