oncontextmenu="return false"

Nightmares.

Det är galet hur mycket jag drömmer nuförtiden, sånna där riktigt starka drömmar som känns så verkliga och som man sedan minns jättebra, och helsjuka&läskiga är dom också.
Häromnatten drömde jag att jag hade världens bråk med annie i en helt tom stad, sen hamnade jag i slagsmål med någon och blev helt sönderslagen, och sen shoppade jag sönder med Blondinbellas kort... hmm?
Och i natt drömde jag att jag var hos min bror och vi blev attackerade av jättemånga krokodiler och jag blev dunderarg för att mitt halsband gick sönder.. hmm?

Galet.. jag som nästan aldrig minns vad jag drömmer om nätterna.

Kommentarer
Postat av: Annie

med mig? vad läskigt, vi bråkar ju assällan :/

2008-07-18 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: