oncontextmenu="return false"

It's time I let you go, so I can be free.

Ett jävla knivhugg i magen.

Det här var nog det allra sista som jag behövde för att klara av att gå.
Jag har aldrig känt mig så färdig med dig, som jag nu gör.

Ibland vill man så gärna tro att personer kan förändras, att de ska bli den personen som man till början föll för. I vissa fall kan sådant ske, i andra fall sker det aldrig. Jag tror att jag hade för höga tankar om dig, jag trodde att du kunde stå för saker som du sagt och gjort. Men med tanke på var vi idag står - så verkar det inte så.

Alla minnen som jag har med dig, ligger så galet varmt om hjärtat och det ska de fortsätta att göra. Men den senaste tiden med dig tänker jag bara kasta bort, för det finns ingenting bra med den överhuvudtaget.

Men du har visat mig så mycket och under dessa år har du gett mig mer än vad jag kunde ana. Du kommer alltid finnas kvar här hos mig.

Jag tänker skratta och le och jag tänker leva så jävla bra, för jag har världens bästa vänner&familj. Jag säger inte att det kommer vara lätt, men jag vet att det kommer gå.

Men jag kommer alltid att älska dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: