oncontextmenu="return false"

Party all the time.

Fredagen blev en bra kväll, trots lite småsaker. Men Malin&Emelie, duuunderbrudar, kom till mig och efter ett par timmar drog vi ned till trädgårn där vi stannade en kort stund och sedan bar det upp till Mobergs runt halv ett. Toaletten på bussen var ju kvällens roligaste iaf, jag känner att jag&malin har många hjärnceller.... Väl på Mobergs så flög de 2½ timmarna förbi och det hann hända en jäkla massa under de timmarna. Emelie och jag avslutade iaf kvällen på statoil med sällskap, härligt.




Morgonen därpå var kanske inte så där jätterolig, man mådde lite som man förtjänade. Men drog till Emelie på eftermiddagen, lagom slitna båda två så vi degade i soffan och åt glass. Och sen drog jag ned på stan för att käka middag med Jossan. På kvällen skulle jag vara barnvakt åt Oliver som skulle sova här, och Jossan gjorde mig sällskap. Trevlans!

Imorse envisades Oliver med att vakna runt 7.30, jag försökte övertala honom om det var natt.. men den gick han inte på. Så det var bara att gå upp och göra gröt åt plutten. Sen spenderades förmiddagen ute i trädgården, jag solade och Oliver filosoferade över hur och varför gräs växer. Hmm.. Sen vid tolv hämtades Oliver, och vid ett kom Emelie och hämtade mig. Vidare till flygis för att köpa fika och sen drog vi till Lunda. Badade och solade. Dunderskönt. Kvällen ska också spenderas med Emelie, goooooodie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: