oncontextmenu="return false"

Långa nätter.

I onsdagskväll blev det en sväng på Trädgårn med Emelie. Vi hade en galet rolig kväll och timmarna bara flög förbi. Fick även ett nytt smeknamn av Erik, "Puppy-eyes".. sött. Vid två lämnade jag resten för att träffa en person lite snabbt. Ringde sedan Emelie, som just då var med Magnus&Martin. Och jag bjöd oss allihopa hem till Mathias för fyllekäk, så mötte upp Emelie&co och sedan drog vi till Mathias, där även annat folk var. Och maten, gosch, galet galet gott vill jag lova. Runt halv fyra var vi mätta och trötta, så jag tog den åååånga vägen hem på cirka 5 meter för att somna gott i sängen.

Idag har det blivit jobb, och sedan har jag även solat. Skönt. Och under senaste timmarna har jag insett så himla mycket, och efter att ha torkat tårarna så känns det bra igen. Det finns ingenting som jag inte kan klara av. Och kvällen kommer bli jättebra, för jag ska umgås med de bästa personerna. Malin & Emelie kommer hit om nån timme, och sen blir det trädgårn för att träffa resten.. LOVELY!

Imorgon blir det dundermys med min Josephine. Kväll, altanen, god mat och vin. Kan inte bli bättre. Can't wait!

repeat repeat repeat
Melissa Horn-Hanna
Melissa Horn-Vår sista dans
Melissa Horn-Långa nätter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: