oncontextmenu="return false"

It's a cruel thing that you'll never know all the ways I tried.

Det svider. Kvällen igår var inte bra överhuvudtaget.
Jag känner mig totalt förvirrad just nu, jag vet inte alls hur någonting ligger till och jag vet inte hur eller vad jag ska göra. Dina ord ekar hela tiden i huvudet och det är så himla svårt att inte tänka på annat. Men jag vet två saker - detta ska inte trycka ned mig just nu, inte när så himla bra dagar väntar på mig. Och jag vet även att tid är allt just nu. Allt som jag behöver, och kanske även du.

Fan ta dig.
Fan ta att du vänder upp&ner på allt jag trott på.
Fan ta att jag inte vet vad jag ska tro.
Fan att det är så fel just nu.
Fan ta dig, igen.


Vi får se hur allt blir. Men det är inget jag tänker ta reda på just nu. Tid, som sagt.
Men det känns fortfarande som tusen knivhugg i magen och i hjärtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: