oncontextmenu="return false"

Student 2008.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRAAA!

Studenten i fredags skulle kunna förklaras med så himla många ord, men det är så galet svårt att hitta de rätta. För studenten var helt obeskrivlig. Det ruset man kände när man sprang ut, det ruset man kände när man stod på flaket med världens bästa klass och skrek sig hes i regn&hagel - det är guld värt.
Hjärtat fylldes på alla möjliga sätt den dagen och ''lycka'' är definitivt ett ord som passar in, men nu i efterhand känns det ganska tomt. Nu finns inte Sp05B längre, man kommer aldrig sitta där på lektionerna och stirra sönder klockan, och man kommer aldrig skratta som en tok i korridorerna.
Jag kommer verkligen sakna er och jag är så jävla stolt över oss allihopa. Vi klarade det.

Tack för dessa tre år, och tack för att ni gjorde studenten till en av mina lyckligaste dagar.





Och ett speciellt tack till Emelie, som jag har spenderat alla dessa 13 skolår med.

Kommentarer
Postat av: mmalin

Jag kommer saknar oss i skolan :(

2008-06-16 @ 23:13:58
Postat av: Emelie von Perner

tack så jättemycket gumman! jag älskar dig!!! <3

2008-07-06 @ 03:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: