oncontextmenu="return false"

Fartfyllt.

Oj, nu var det galet längesen som jag skrev.. men dagarna har varit fyllda med en hel del annat skoj, tiden har inte funnits till kära bloggen.

I lördags var det överraskningsfest för min bror och två av hans vänner, som allihopa fyllt 25 inom de senaste veckorna. Det blev dunderbra och förvånade som tusan blev de, skitroligt. Sen var det så galet god mat att jag svullade som aldrig förr, också riktigt dunderbra det.

I söndags fick jag vara barnvakt åt Oliver&Leo (som hade sovit hos oss) på grund av att min bror & hans flickvän, galet bakis båda två, ville få sova och slöa. Hmm.. snäll lillasyster är vad jag är.
Dagen bestod iaf av ett antal fikastunder i det galet underbara vädret, hoppa stutsmatta, spela tennis&fotboll och att jag helt enkelt låg och solade medan de tvättade lastbilar i barnpoolen. Yepp.

I måndags ringde annie så gulligt och väckte mig, och en timme senare satt jag, emelie, annie & lännis i annies båt. Vi hamnade på en ö där vi chillade och solade. Härligt. Tyvärr blåste det mycket, men äsch då. Det roligaste måste ju ändå ha varit när vi upptäckte världens jävla äckligaste spindel i båten.. fyra tjejer som skriker är väl ljuvligt? Lännis fick ta fram hennes modiga sida och ta bort den extremt äckliga spindeln. Urk, säger jag bara.
Efter båtresan så tog jag&emelie en sväng på stan, shoppade lite, käkade middag och sedan satt vi i parken och vräkte i oss jordgubbar. Hemma lite innan sju, och en kvart senare ringer Emelie igen. Så en stund senare var hon hemma hos mig och vi chillade järnet med att inleda studentveckan på ett härligt sätt. Lite dricka, och sedan donkenkäk vid halv tolv på natten. Jo, men det är great det.


Igår var det lommarrännet. Vi vann ju tyvärr inte, men inte kom vi sist och dennis fötter hamnade ju faktiskt på en bild i tidningen. Inte allas fötter som hamnar där inte, hah.


Idag har det varit fotografering och studentlunch. Att fotas klockan 9, vara klara en kvart senare och sedan vänta ungefär 4 timmar på lunch är tammefan inte roligt. Var hungrig som ett as. Men lunchen var mysig, och efter 2 timmar var även det avklarat.
Tänk att det är två dagar kvar tills vi tar studenten..? Galet vänner, galet.

(Och ja malin, du är så jädrans söt när du blir helt
tårögd av att bara se oss i våra studentmössor
)

Kommentarer
Postat av: mmalin

och vad ska jag annars göra när ni är så vackra? (L)

2008-06-15 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: