oncontextmenu="return false"

All I know is that you're so nice.

Fredagen blev toppen med mycket skratt, även om vissa blev för fulla ;) Men det var mycket folk och sånt är alltid för härligt. Kom hem runt 4 och då var verkligen sängen efterlängtad må jag säga! Morgonen efter vaknar jag och ser hur nedklottrade mina armar är av andras namnteckningar, hahah. Älskvärt. Så går det när jag finner en penna i VIP-rummet och går loss på den.

image475image476

Sen igår efter att jag klivit upp runt halv två, åkte jag ut till bror min i riala, käkade tacos och chillade järnet. Perfekt så där dagen efter.
Och idag är det en halvseg söndag, kom hem för ett par timmar sedan. Har kikat lite på sex and the city. Men mammas man fyller år idag så det blir lite kalas och som vanligt ska jag trycka i mig allt för mycket tårta. Min nya grej det. Sen ikväll ska jag försöka plugga lite grann, får se hur bra det kommer gå.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lollo

jag känner mig fruktansvärt utpekad

2008-03-02 @ 16:05:05
Postat av: Annie

HAHA, jag försår det Lollo ^^

2008-03-02 @ 20:48:02
Postat av: mmalin

Haha, stackare Lollo, men man FÅR göra bort sig ;)
vad vore mina fredagar utan er?
Ni är lovely!

2008-03-03 @ 19:47:44
Postat av: jossitoss

du är galet vacker min ängel

2008-03-06 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: