oncontextmenu="return false"

Gömda bakom stjärnor vid vintergatans kant.

Gårdagen i skolan var ganska slapp, drog hem runt halv tre och efter tre blev det ett par timmar på stan med Emelie och lite middag. Härligt. Kvällen bestod av plugg, choklad, top model och sex and the city.
Idag när jag väcktes av alarmet runt 9.45 så sken solen in i rummet, hur mysigt som helst. Traskade mig upp och drog till läkaren, fick ännu en ny tid, sucksucksuck. Sen nu de senaste 2½ timmarna har jag suttit och skrivit klart min samhällskunskaps fördjupning, så nu ska den skickas in. Superskönt. Och om sisådär 5 minuter ska jag ned på stan och möta upp Jossan, fika och lätta på hjärtat. Sånt är dunderbra, speciellt med henne.

Got to go, puss!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Får jag fråga. Får du pengar för din blogg?

2008-03-06 @ 14:12:15
Postat av: Pernilla

Haha nej, om det ändå vore så.. ;>

2008-03-06 @ 17:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: