oncontextmenu="return false"

Hey, you're smiling again..

Akta er för Malin, hon är en gröngöling och hon extraknäcker som skogsmulle. Sicken tuffing!



Igår hade Annie&jag våra workshops uppe på Roslags med niorna. Det fick över förväntan och vi blev nöjda,toppen. Skönt att få ha det gjort nu också.
Dagen idag har kännts lite halvt seg måste jag säga. Psykologi b, föreläsning om jämställdhet, en halv svenska c lektion och sedan engelska c. Haft huvudvärk hela dagen och bara varit grymt trött, vilket jag fortfarande är. Så jag har bara skrattat åt meningslösa saker hela dagen. Lättroad till tusen.. fast det kanske jag alltid är?
Imorgon är det "framtidsdagen", lyssna på lite föreläsningar och sedan runt klockan 12-13 så slutar vi. Vilket betyder: LOV! Fyfan va underbart.

PUSS,

Kommentarer
Postat av: gröngölingen

Du är ondskan själv! ;)

2008-03-20 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: