oncontextmenu="return false"

Through rows of speeding cars.

I torsdags blev det utgång. Förfest hos Lännis med härligt folk och sedan vidare till Mobergs. Lite folk i början, men sedan fylldes det på ganska bra måste jag säga. Hade riktigt roligt i alla fall, wiho.
Igår blev jag tidigt väckt av mina kära brorsbarn, inte så där jätteroligt att ha två barn hoppandes på en när man sovit allt för få timmar. Men upp kom jag tillslut i alla fall, slängde mig i duschen och sedan drog iväg för att möta Jossan. En tripp till åland och det inhandlades lite smått&gott! :) Greatgreat.
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, för att sedan om några timmar dra till brorsan med familjen och äta god middag.

PUSS, glad påsk!

The paper cuts, the cheating lovers
The coffee's never strong enough
I know you think it's more than just bad luck

There, there baby, it's just textbook stuff
It's in the ABC of growing up
Now, now darling, oh don't loose your head
'Cause none of us were angels and you know I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: