oncontextmenu="return false"

It feels good, it feels good.

Dagen började med att jag tog en liten sovmorgon, traskade till skolan vid halv tolv och hade sedan Sam B.. seminarium, och så där jätteroligt var det verkligen inte. Men det gick bra för mig&lännis i alla fall! Skönt att ha det avklarat. Sen efter den lektionen var väl min skoldag slut (runt kl 13) med tanke på att vi inte behövde gå på marknadsföringen. Men Emelie&jag var duktiga och satt kvar i skolan till 15.30 och gjorde klart en uppgift. Så nu kan man även stryka det från listan, woho. Och som om det inte var nog på pluggfronten, så har jag även gjort klart de två sista filmrecensionerna ikväll. Så nu behöver jag inte tänka på det nå mer heller. Suveränt är ordet.

Det lättar lite så där, ni vet.

Nu ska jag strax slänga mig i sängen, prata lite kort i telefon och sedan sova gott. Imorgon är det en ny dag, och Johan ska då pussa min vänstra fot. Ja.

Kommentarer
Postat av: johan

nån dag ska jag pussa den där foten... oh yes i will.

2008-06-01 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: