oncontextmenu="return false"

Skaka loss.

I tisdags var det som sagt studentskiva, sp05b + sp05a. Temat var glitter&glamour. Och det blev verkligen dunderbra! Hela kvällen, allting. Vid klockan 19 var vi uppe på mobergs för att starta kvällen med en brakmiddag, och herregud.. det var det godaste jag ätit på länge. Oslagbart. En hel del underbara tal hölls också och det var ganska underhållande att vår lärare AK jämförde vår allt för söta klass med köttfärs, inte varje dag det inte. :) Och lärarna var ju smått söta när de sedan skakade loss på dansgolvet, hah. Sedan runt 22 började övrigt folk komma.
Kvällen blev riktigt lyckad och vi dansade tills fötterna värkte.
Ni är underbara, tack för en oförglömlig kväll!


image520
image521
image525
image526
image527
image528

Kan ju meddela att hela mitt golv är täckt med glitter och att skoldagen igår var inte världens roligaste. Trött och seg som ett as, även fast jag gav mig själv en liten sovmorgon. Men men. Som tur var så förgyllde Emelie hela dagen med hennes "på-fyllan-gör-jag-såhär-när-jag-gör-tummen-upp" .. jag grät nästan av skratt. Underbart. Vår nya hälsning, lätt.

Kommentarer
Postat av: charlotte

snygg bakgrund :)

2008-05-15 @ 14:31:45
Postat av: Olli

Lycka till med allt efter studenten!
Ha en bra fortsatt dag & en super bra helg!

2008-05-15 @ 14:32:21
Postat av: mmalin

Det är du med, fast tusen gånger bättre! (L)
Herregud vad det kommer bli hemskt utan er sen :(

2008-05-15 @ 15:21:48
Postat av: Emelie von Perner

Tummen upp gumman ;)

2008-05-15 @ 16:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: