oncontextmenu="return false"

So close no matter how far.

För snart ett år sedan valde en nära vän till mig att, efter studenten, åka till USA för att finna nya äventyr. Efter att ha känt honom sedan 13 års ålder så kändes det så galet tomt när han bara åkte iväg, men om 7 dagar är Joachim hemma igen, för gott. Äntligen. Vännen min.

Men även om 7 dagar så försvinner min käraste Josephine till Öland över sommaren. Igen. Och det om något kommer att kännas så jävla tomt, och jag kommer sakna henne så grymt mycket. Herregud. Hon är en av de få som kan mig ut och in, på riktigt. Vännen min.

image538image489

Kommentarer
Postat av: jossitoss

jag älskar dig.
so close no matter how fare...

2008-05-20 @ 20:40:05
Postat av: Jossan

darl, vilken är koden till att få ram runt bloggen? alltså så som du har, den svarta runt "denna vita huvudrutan" :P dåligt förklaring, men du förstår? (A) :D vill ha en sådan ram .

haha, såg nu att jag stavat fel på "fare" haha, aldrig hänt förr. wierd. men de är lugnt, den bjussar jag på :D

LOVE!

2008-05-21 @ 01:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: