oncontextmenu="return false"

You took my breath away.

Min käraste distansdag blev idag att lyssna på/och själv presentera projekt arbete, vilket tog ungefär 5 timmar. 5 timmar som innehöll lite alla möjliga känslor.. både skratt och tårar. Fin klass man har ibland, faktiskt.
Men min&annies presentation gick i alla fall bra, så det känns skönt att det är över.

Efter allt detta, så drog jag&emelie och köpte lite fika, drog ned till parken och chillade. Men snabbt som attan blev vi sugna på snabbmat, sagt och gjort - en stund senare sitter vi på en pizzeria, jag med pizza och emelie med kebab. Gottgott.

Nu ikväll har jag gjort klart en svenska c-uppgift, chillat och kollat på "sanningens ögonblick". Och resten av kvällen kommer nog inte bli så mycket roligare, tjingiling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: