oncontextmenu="return false"

The girl who laughs the loudest.

Kvällen har spenderats med Emelie, inte ofta vi chillar en fredagskväll inte.
Vi har kikat på Idol, skrattat åt totalt meningslösa saker och planerat inför imorgon.

För imorgon (eller ja, idag.. eftersom klockan är över tolv) så ska jag, Anna och Emelie
dra in till Lisa i sthlm. I hennes lägenhet vankas det middag, fixning och förkrök..
sen kommer även min käraste vän Joachim dit med sina vänner och därefter
drar vi ut och gör sthlms gator osäkra. Vi är redan så galet taggade, så det
kommer säkert att bli underbart roligt. Äsch, klart det blir med dessa raringar.

Nu tänkte jag strax prata i telefonen en stund, och sen sova..
för jag är ruggit trött måste jag säga. Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: