oncontextmenu="return false"

Really really damn good.

Igår var jag så jädrans bakis så det var inte sant. Det blev en riktig hård natt i fredags med alldeles för mycket dricka, men det var längesen jag hade så extremt roligt!
Vi dansade som bara den, önskade galet många låtar, shottade alldeles för mycket och efter ett tag blev jag&annie inbjudna till vipen där det vankades gratis vin, champagne och drinkar. Det var inte helt fel ska jag säga. Men det var nog runt den tidpunkten då minnet börjar svikta.. Och det var nog även då som annie&jag började tappa bort varandra, vi som hade haft stenkoll på varandra hela kvällen. Sprang runt som en tok, in till vipen igen och fråga om nån sett henne - "hon var precis här, hon letar efter dig".. suck.. snacka om att gå om varandra exakt hela tiden.
Men det var en toppen kväll, tjejer! Tack!

(bilder kanske kommer..)

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHA, ja fan va jag letade efter dig..

Men finns de bildbevis?

2008-11-02 @ 18:20:25
Postat av: Emelie

Jag har utmanat dig i min blogg!

2008-11-03 @ 10:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: