oncontextmenu="return false"

Partypeople.

Såhär mycket snö kan vi inte ha haft på flera år, det är ju galet.
Men jag måste säga att jag kände mig som barn på nytt när jag idag "lekte" ute i snön med brorsbarnen, riktigt mysigt är det.. även fast det är galet svårt att ta sig till ställen.
Min käre bror har även opererat sig idag, när han ringde för en stund sen var han hög på morfin och det var galet roligt att prata med honom, herregud vad han svamlade på om konstiga grejer. Inte lätt inte.

Och juste, lördagen.. haha kvällen började så jävla bra tillsammans med emelie, anna, lisa, jocke, jocke, markus, blomman och killen som emelie&jag kallade för trappan.. och slutet bestod av kaos, trappuppgång, panik, kyla och trötthet (jag har nog verkligen aldrig i mitt liv varit så trött som då).. men nu efteråt så skrattar man lite smått åt hela situationen. haha en kväll/natt/morgon som vi alla definitivt inte kommer glömma.. eller ja, alla förutom anna då ;)





Kommentarer
Postat av: emma

älskar första bilden! grymt härlig.

2008-12-14 @ 02:12:22
Postat av: emma

älskar första bilden! grymt härlig.

2008-12-14 @ 02:13:15
Postat av: Pernilla

tack! :)

2008-12-14 @ 16:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: