oncontextmenu="return false"

förlåt, nu slutar jag

  Vad jag bryr mig om nu
  är att du ligger vaken i morgontimmen
  när regnet slår mot fönstret
  och det låter som om det går på dig
  Vad jag bryr mig om nu är att du då
  ser det hur smutsigt livet blivit

  Och vad jag bryr mig om nu
  är att se din blick så sårad
  när alla löften klingar falskt
  nästa gång du lovar någon allt
  Vad jag bryr mig om nu i dina armar
  om mig även om jag vet att jag måste glömma dig

  Vad jag bryr mig om är att se dig gråta
  för jag har gråtit och du ringde aldrig
  Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
  även om jag inte kommer tillbaks till dig

  Vad jag bryr mig om är att se som i
  slow-motion när du går sönder inuti
  så som jag gjorde nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: