oncontextmenu="return false"

I'm hanging on to the words you say.

Det blev inte enbart middag med Emelie igårkväll, nejdå, efter att vi smällt i oss en varsin pizza på Arena så åkte vi och köpte glass som vi sen svullade i soffan hos mig framför några filmer. Skönt.. även fast jag somnade i slutet av sista filmen, hah. Tröttmössa. Slutade med att Emelie sov kvar här iaf, och imorse kl 7 ringde min väckarklocka.. lika skönt varje gång.
Drog sen till körskolan, hade en teorilektion och en körlektion som gick riktigt dunderbra. Härligt. Sen runt tolv blev det en sväng på den fjuttiga marknaden med Antonia, och sedan lunch med henne och Sophia. Greatgreat.
Kom väl hem för kanske en timme sen och lika trött som igår är jag, och ett förjävligt väder är det också. Usch. Snart tänkte jag väl laga lite mat, och sen måste det pluggas lite. Kul... njae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: