oncontextmenu="return false"

Reality in your eyes.

Har legat lite på latsidan när det gäller bloggen, men äsch.. sånt händer.

Helgen har, för ovanlighetens skull, varit lugn. Riktigt skönt och det behövdes måste jag säga, var längesen jag hade en helg som inte innehöll party. Men på fredag är det igång igen, då vankas det fest. Kul. :)

Idag har jag träffat Annie, gått en sväng på stan och sen lunchat. Sen var jag även riktigt duktig och satt ett par timmar på körskolan och pluggade. Förjävla tråkigt, men jag måste.

Nu tänkte jag faktiskt baka kladdkaka, och sen chilla framför tvn. Skööönt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du? Jag såg nog inte dig :(

Skulle egentligen ta en i jul, den på en vecka. Men nu kan jag ju inte det. Hur går det för dig då med körkortet? Så det är alltså inte bara jag som har segat med körkortet ^_^ Jag har ju ingen att köra med hemma, men jag kan ju köra och de där grunderna. Men inget avanserat :P aha

2008-10-21 @ 10:49:30
Postat av: Emelie

Åh va skönt att du snart är klar med det :) Jo jag kände så jag med. Måste ju ha det. Skönt att bara bli av med det.



Vad gör du nu förtiden då? arbetar du?

2008-10-21 @ 18:43:32
Postat av: Emelie

Jag är arbetslös. Men söker arbeten hela tiden. Tror att jag har ganska god chans på ett arbete som jag har sökt. Men man får se.



Jag har också velat arbeta som personlig assistent en gång i tiden. men gud vad man ändrar sig hela tiden. Nu vill jag bara få ett arbete, så jag kan spara ihop lite pengar till den utbildningen jag vill plugga till :)

2008-10-22 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: