oncontextmenu="return false"

Still tangled up in you.

Idag har jag jobbat, och nu sitter jag här och är riktigt galet hungrig. Väntar på att få donkenkäk, men lär nog få vänta en timme till innan mamsen kommer hem med det. Lite jobbigt måste jag säga. Så till dess får jag underhålla mig med att plugga teori, hah kan det bli mer roligt?
Ikväll vankas det utgång, och det ska bli riktigt roligt att få dansa hela natten tills småtimmarna börja komma. Great. Men till dagens i-lansproblem - vad ska jag ha på mig? Alltid den eviga frågan. Och varför känns det alltid som om jag aldrig har några kläder, när alla mina 3 gaderober svämmar över...? Äsch, det löser sig.
Imorgon lär jag väl vara seg som attan, och då ska jag vara barnvakt hela eftermiddagen och kvällen. Segt segt.. men samtidigt lite mysigt, få ligga i soffan med två små sötnosar och äta godis. Sånt kan vara förjävla bra ibland.

Nej, nu väntar teorin.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: