oncontextmenu="return false"

The broken clock is a comfort.

Dagen har spenderats med Josephine, som sagt.
Blev lite smått shopping, två tröjor och nagellack. Great.
Sen, som alltid med Jossan, så blev det även mat. Gött.

( jag älskar att jossan och jag är så galet lika varandra,
jag älskar att hon förstår allt innan jag ens sagt ett ord
och jag älskar att hon helhjärtat kan mig ut&in
)

Ikväll har jag bara chillat järnet.. nu har jag duschat precis och
tänkte smått städa mina garderober faktiskt. Tror nog att det är
Annies förtjänst, jag vill ju också vara lika duktig som hon varit idag. ;>

Morgondagens planer:
dubbel körlektion
träffa annie (sola och försöka hitta något att ha på mig till kvällen)
plugga teori
förfest
utgång

Härligt och bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ta upp kontakten prnii!

2008-10-09 @ 22:52:27
Postat av: Josephine

och jag älskar att du kan mig ut&in. du vet hur jag känner innan jag ens vet det. vår vänskap är unik baby and i love it. <3

2008-10-10 @ 11:35:49
Postat av: Annie

Fan va du vill vara som mig ;)

2008-10-10 @ 12:25:21
Postat av: Carro

Ses i dimman!

2008-10-10 @ 14:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: