oncontextmenu="return false"

Never miss a beat, beat, beat, beat.

Imorse ställde jag klockan på 9, men istället för att gå upp snoozade jag långt över 1 timme. Tröttmössa är det rätta ordet. Efter mycket om&men så kom jag i alla fall iväg, träffade Antonia som jag chillade med ett tag och sen satt jag på körskolan i över 3 timmar och pluggade. En stor fet applåd till mig. Nu sitter jag här med huvudvärk och en kurrande mage, jag är verkligen vrålhungrig.

Senare ikväll blir det jobb och likaså imorgon på dagen, sen efter jobbet imorgon blir det även en sväng till körskolan och sen är det bara att börja tagga inför kvällen&nattens bravader. Härligt, galet härligt. ( Och jag vet redan vad jag ska ha på mig, då slipper man den ångesten iaf.. ännu mer härligt )

Ha det bra, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: