oncontextmenu="return false"

You’re moving forward and then rewind.

Fredagen var dunder! Förutom att det kanske tog en jävla lång tid för oss att komma upp till Mobergs, plus att vi stod och väntade länge på Anna när hon, hundra meter bort, står och väntar på oss. Vi skyller på att det var mörkt... Men det blev flera timmar som fylldes med dans.. och det var ju lite småroligt när man träffar på två lärare från högstadiet. Inte varje dag man träffar Johan&Dan, speciellt inte på krogen en fredag... Well, runt halv 3 kände vi oss nöjda och vi for hem. Somnade gott i sängen med sällskap, great.

I lördags var jag bara riktigt seg, så drog till brorsan och rensade hans kylskåp plus tvingade honom att laga mat till mig medan jag låg i soffan. Krävande lillasyster? Nejdå. Och gårdagen bestod av att chilla sönder med Emelie, duuuunderbra..

Idag har jag spenderat min tid i mitt andra hem - körskolan. Och ikväll blir det att glo på massa serier med en Ben&Jerry's i handen. I do love it.



You gotta go, I gotta wean myself off of you..

Kommentarer
Postat av: Becca

hoppas du hade skoj. allt bra annars?

2008-10-28 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: