oncontextmenu="return false"

ridi-di-di-diculous-culous-culous

Idag har jag sammanlagt kört bil i 3 timmar och sen även pluggat teori i 3 timmar. Trött i huvuvdet? Ja, men galet roligt är det ju faktiskt (eller ja.. körningen åtminstone, teorin suger). Börjar nog känna att det körskolan har blivit mitt andra hem. Sött.

Nu har jag precis tryckt i mig massa pannkakor, jädrans gott må jag säga.. och med Melissa Horn i högtalarna (att jag verkligen aldrig aldrig tröttnar..?) så väntar jag smått på att Emelie ska höra av sig. En promenad med henne är vad kvällen har att bjuda på.. blir nog lite planering inför helgen, då det vankas massa party, härligt. :)

Och imorgon ska jag umgås med min favorit - Jossan. Så jäkla behövligt.
 Att lätta på hjärtat med henne är något av det bästa som finns.

Nej, nu ska jag sjunga vidare med min ljuva stämma.. och jag är helt full på energi, övertrött kanske..? Men då är det tur att brorsbarnen kommer strax, då har jag något att lägga energin på. Sötnötar.


Kommentarer
Postat av: therese

Ja precis! Och ja man blir tokig. Minst sagt. :)

2008-10-09 @ 13:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: