oncontextmenu="return false"

With walls of the deepest blue.

Dagen började med jobb, sen när jag väl kom hem så fick jag något slags städnings-rus och tro mig - sånt får jag verkligen aldrig, så jag tog tillfälle i akt att städa. Rensade även alla min tre garderober, slängde mycket kläder som inte längre används, och sånt är alltid lika hjärtekrossande för mig.. har så svårt att slänga bort saker. Men idag gick det som en dans.. fan så skönt att få mer plats.
Sedan lagade jag middag åt familjen och även fast jag inte är någon dunderkock så gillades det. Great. Efter maten tog jag hunden Tess och gick en promenad till brorsan. Chillade där ett par timmar och fick höra på det eviga tjatet från Oliver att han ska ha spökkalas på lördag och att absolut inga tjejer får komma. Fan då, jag som så gärna hade velat varit med bland 10 smågrabbar som låter och skriker i en lägenhet. Ja, too bad for me.
Resten av kvällen har bara spenderats i soffan framför tvn med mamsen, ätit chips och pratat i telefonen. Good stuff.

Imorgon är det körskolan och jobb som gäller.
Och jag längtar som bara tusan till fredagkväll.. skaka rumpa på dansgolv är förjävligt bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: