oncontextmenu="return false"

Brumbrum.

Hejhejhej.
Att man kunde bli så trött i huvudet av en intensivkurs trodde jag minsann inte. Gårdagen bestod av teorilektion, dubbelkörlektion, teorilektion, körlektion och sen ytterligare en körlektion. Gosch. Jag somnade i soffan kl 20 igårkväll, sov en timme och sen vaknade jag för att gå och lägga mig i sängen istället. Rådäckade vid halv tio, fett skönt, min vän.
Och dagen idag har väl inte sett så himla annorlunda ut, egentligen.. teorilektion, körlektion, teorilektion och sen körlektion igen.. och nu är jag äntligen hemma. Sköntskönt vill jag lova. Men ska strax dra igen, hah, blir att käka middag med Emelie. Myys.

Tjing på dig!


Kommentarer
Postat av: amanda

Hehe, men blir rätt trött av alla körlektioner! Man är ju så koncentrerad hela tiden! Men bra skönt när du har körkortet sen! Lycka till :) kram a

2008-10-01 @ 11:58:53
Postat av: Pernilla

Tack! :)

2008-10-01 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: