oncontextmenu="return false"

Faded pictures on the wall.

I måndags blev det en fika tillsammans med Annie och Lännis på Landkrabban, riktigt mysigt. Har saknat dom båda två galet mycket! (även fast lännis är en jävel på att klaga på skoskav - stå ut kvinna! vill man vara fin får man lida pin) Sen blev det även en tripp upp till Roden (!), vi försökte få en skymt av vitryssarna.. men där var dom minsann inte. Nehepp. Tänk att det var ett helt år sedan som vi var i vitryssland, sjukt vad tiden går.
Igår.. vad hände då.. jo, det blev chill och sen även körlektion. Great great.
Och idag skulle jag ha tränat med min käre bror, men det ändrades till imorgon, för att han hade "ont i huvudet" idag.. pfft, latmask är vad han är. (kommer från rätt käft...arå) Så istället blev det chill nere på stan med Emelie.. och sen har jag varit så duktig och städat hela mitt rum.. dammat, dammsugit och plockat undan. Jag är så värd en chokladkaka! Fast den åt jag upp innan jag ens börjat städa, aja. Ikväll blir det att umgås med Emelie igen, ja men det är toppen det!

Vad händer mer då?
Hmm, har nytt jobb på G och nästa vecka börjar även min intensivkurs så att jag kan få det där förbaskade körkortet någon gång.

Det går bra nu, kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: