oncontextmenu="return false"

Hon ska resa nånstans...

Just nu sitter jag och kikar på Idol. Haha, det är så galet roligt att se de människor som nog aldrig riktigt har hört sig själv sjunga. Man skämms nästan lite åt dem.
Efter Idol har jag tänkt att duscha och sedan försöka packa klart min redan allt för fulla väska. Sen kanske jag även hinner träffa Emelie en snabbis.
Men imorgon bär det härifrån, ifrån Norrtälje och ifrån Sverige. Det ska bli så galet skönt att få ligga på stranden, äta god mat, bada, dricka härliga drinkar och bara..vara. Dunderbehövligt!

Så kära vänner, vi hörs nästa lördag då jag kommer hem igen, förhoppningsvis lite brunare och med nya minnen. Ta hand om er och sakna mig inte allt för mycket nu va!


( och jag måste även gratta min kära mamma, min älskade anton och min vapendragare lollo som allihopa fyller år på lördag! grattis i förskott )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: