oncontextmenu="return false"

Shake it til the moon becomes the sun.

Gårdagen var nog det roligaste på länge! Så enormt mycket folk kan det knappast ha varit på Mobergs förut, galet. Hade nästan alla underbara vänner där också, då kan det inte bli bättre! Efter lite för många drinkar&shottar och dans hela natten, så traskade jag och emelie hem med trötta fötter. Var väl hemma runt 5.. att det alltid tar sån tid för mig att komma hem, haha.

Men idag är jag trött som jag-vet-inte-vad, riktigt hemskt! Men jag lyckades iaf att hitta orken till att åka till Kerstin, då vi pratade om min introduktion. Blir nog bra det där. Sen dess har jag bara legat i soffan, pratat i telefon och käkat middag.. och ikväll ska jag vara barnvakt åt Oliver&Leo. De vill nu att jag ska gå ut med dem och spela fotboll, jag ooooorkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: