oncontextmenu="return false"

Cypern.

Cypern -08

värme. sol. bad. för mycket mat och alkohol. hård säng. myro-androu. födelsedag. brorsans "tvilling". deeptalk. hög musik. full på arlanda. partfyllda nätter i ayia napa. keo. en viss ''någon'' som ramlade ur badkaret. militärövningar. donkey. förföljda under en hel kväll. kortspel. kamerakåt. ödlan&gräshoppan. princessplåster. therese's jäkla pose. tant-strand-outfiten. "iiiih". pöke. bråk som cyklop. brorsans nya badmadrasstrick - "korv med bröd" (där jag var korven och madrassen brödet.. nej, det var inte roligt..) "-vad lider du av? -dig som alltid"

therese- tequila och jag shottade en ouzo
(och sen när blev mitt namn tequila? var nog lite för mycket för kära therese där tror jag...)

mamma- är inte det där timon och hubbabubba?
jag- nej.. det är pumba

therese- jaha, här sitter jag mellan dom griniga syskonen lundberg.. jag vågar nästan inte prata. ska jag vara tyst?
jag&fredde samtidigt- mmmmm...

en stor duns hörs ifrån badrummet
fredde- men dog han där inne eller?
mamma sätter sig, tänder en cigg och säger: äh jag vet inte

Det var helt galet underbart, det var längesen jag hade så extremt roligt och jag skulle göra mycket för att få åka tillbaka dit nu på direkten.





Kommentarer
Postat av: Annie

duma duma pörn att lägga upp sånna där bilder... jag vill också åka iväg, festa, bada och sola!!!

2008-09-16 @ 19:08:18
Postat av: lollo

du måste ha haft skittråkigt asså!

Du missade ju faktiskt regn och temperaturer under 15 grader i en vecka!!!!!

2008-09-16 @ 19:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: