oncontextmenu="return false"

It sounds so damn good, really really damn good.

Dagen har spenderats med världens bästa Josephine, det blev fika och även lite lite lite shopping - ett linne, underkläder och en ipodladdare.
Just nu sitter jag och rensar min ipod samt fyller på med ny härlig musik till Cypern.. min käre bror har även kommit med en lista på massa låtar som han anser ska läggas in (vissa av hans önskemål av låtar låtsas jag om som dom inte står på den där listan... ibland har han bra musiksmak och ibland.. ja.. då vet jag inte)
Ikväll måste jag även börja packa, annars lär jag springa runt som en idiot imorgon och stresspacka. Jag som hatar att packa, jag glömmer alltid något. Men äh.

I februari ska det komma en till Ms. Lundberg till världen. Min bror ska bli pappa igen, Emma ska få en lillasyster och jag ska bli faster igen. Fan va mysigt. (och sen är februari en riiiiktigt bra månad, absolut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: