oncontextmenu="return false"

alla känslor slog och sprängde hela vardagen full med hål..

Jag kliver innanför dörren hos min bror och stannar upp
en sån välbekant doft
en doft som jag längtat till, njutit av och älskat
men som nu gör att hjärtat rivs upp på nålar av saknad
"jag har en ny parfym, visst luktar den gott?" klämmer min bror ur sig
och allt jag gör är att hålla för andan och nicka

det är ju din parfym
vad är oddsen för att han skulle ha just din parfym på sig?

en film med innehållet av alla våra mest värdefulla stunder tillsammans spelas upp i huvudet
och allt blir så tydligt - du&jag, smakerna, rörelserna, dofterna, tankarna
vad jag kände med dig, för dig

jag kan förneka det hur mycket jag vill
men du gör fortfarande ont

(jag skulle alltid vara den som stod bakom dig
jag skulle alltid svara när du kallade på mig
jag skulle alltid vara den som vaktade din rygg
jag skulle alltid, alltid, alltid vara..)

Kommentarer
Postat av: Annie

det tar tid att komma över någon och minnena kommer alltid komma tillbaka.. men de kommer inte göra lika ont med tiden. Du vet att jag alltid finns där, dag som natt <3

2008-09-28 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: