oncontextmenu="return false"

Because it feels so good.

Nu sitter jag här på altanen i solen, myser sönder och lyssnar på Lykke Li. Och allt det där berättar ganska bra över vad jag har gjort idag - myst i solen och lyssnat på Therese's ljuva stämma och dåliga skämt. Men klaga kan man verkligen inte göra, jag älskart. Har även hunnit med en asskön powernap på sisådär en kvart. Jag lyckas alltid sova för länge när jag ska ta en liten powernap, så att jag sen bara är så där dödstrött. Men nu blev jag piggpiggpigg, skitbra!

Ikväll blir det att göra norrtälje osäkert med tjejerna. Kvällen börjar iaf hos Jonna, great!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe många som säger att vi är lika :P Men själv tycker jag inte alls att vi är det. Hehe.

Kul att vi sågs igår kväll! Hade du det skoj?

2009-04-11 @ 10:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: