oncontextmenu="return false"

"Haha nej fyfan, jag tycker inte om barn"

Gårdagen började med en kaffe i vårsolen med Emelie. Sen joinade Jonna&Emelie oss. Mysigt! Blev en sväng på stan och sedan mötte vi upp Micke för lite kinamat. Hur gott som helst vill jag lova. Sen gick jag&micke hem till mig för att äta Ben&Jerry's och kika på Into the wild och The pursuit of happyness. Riktigt fina filmer båda två, men The pursuit of happyness var ju huuuur fin som helst.

Idag blev det en tripp in till sthlm med Emelie för att hänga lite med min käre Joachim. Vi småshoppade lite, åt lunch och satt sedan i solen och skrattade sönder åt fåglar.. (?) Helt sinnes vad vi skrattade. Underbart! Botvid, Majken, Sergio och Enben (Y)

Nu kom jag precis hem, ska trycka i mig lite mat och chilla.. senare blir det en promenad med Jonna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: