oncontextmenu="return false"

Grilla.

Gårdagen var nice. Förfest hos Jonna, sedan hos Emelie och tillslut hamnade vi på Mobergs. Jag hade riktigt roligt vill jag lova. Som nästan alltid nu för tiden.
Tyvärr sov jag asdåligt inatt. Stängde ögonen runt 4.30 och redan då hade det ju blivit lite ljust ute.. så jag sov 2 timmar och sedan låg jag mest och vred på mig. Roligt? Nej.
Fast när man sedan kliver upp och möts av detta underbara väder, så kan inte lite sömn rubba ens underbra humör! Jag älskart.

Nu ska jag strax iväg ned till brorsan med resten av familjen. Vi ska grilla! Kommer bli så jävla gott och mysigt. Sen senare ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Hade en bra plan, men så verkar det inte riktigt bli nu. Too bad. Så det blir kanske lite häng med Jonnis istället. Får se!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: