oncontextmenu="return false"

I think I was better off before this all began.

Nu är jag hemma efter ett par timmar på sjukhuset. Jag mår illa, är helt snurrig i huvudet och orkar knappt röra mig. Blir tydligen så när medicinerna är påväg ur kroppen, lite småjobbigt.

Dagen började iaf med att jag var tvungen att kliva upp kl 6 imorse för att dricka massa medicin, som gjorde mig så fruktansvärt illamående.. hemskt var det! Väl på sjukhuset fick jag massvis med morfin och lugnande, två sekunder senare däckade jag medan jag höll världens bästa sjuksköterska i handen. Haha, lite småsött. Vaknade upp under undersökningen, höll fortfarande henne i handen, men somnade om direkt.

Undersökningen tog kanske en timme, sen fick jag ligga kvar och vila i typ 1½ timme. Efteråt pratade läkaren med mig och hon sa att de faktiskt hittade ett fel, JA ÄNTLIGEN! Så nu har jag massa tabletter jag ska äta en lång tid framöver, plus en hel del mat som jag ska äta mer av, som ska underlätta. Så får hoppas på att det blir bättre, för något annat fel har de inte hittat. Hoppas hoppas hoppas, för nu har jag haft det såhär i 2½ år. Det räcker gott och väl, tro mig.
 
Nu måste jag sova lite, känner mig allt för virrig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Skönt att det äntligen löst sig ! Vi ses imårn tjejen, jag är dundertaggad verkligen! Vi tänkte köra en kubbmatch här uppe hos mig imårn - så om ni har lust att vara med efter maten och allt , och om det är fint väder så är det bara att komma! <3

2009-04-29 @ 22:40:36
Postat av: mmalin

Gud vad skönt att det faktiskt hittat ett fel, synd att de kommer på det 2½ år senare :S Hoppas av hela mitt hjärta att medicinen du får hjälper, bästast <3<3

2009-05-05 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP..?

E-postadress:

URL:

Kommentar: